Sunday, October 9, 2016

Star super handel stelsel

STER. Super handel stelsel die Super verhandel teen ingegaan forex stelsel Supertradesystem (STAR ​​strategie) word gedefinieer as die maksimum handel potensiaal in 'n gegewe swaai op 'n gegewe tyd. STER. gaan uit hoof spilpunt na spilpunt. As dit die geval is sal dit gaan deur die hele spektrum van beweging en momentum verander, insluitend regstellende spykers, woonstelle, en wiggies om net plain 8220gettin 8216er done8221 lang bars. So sy geen wonder dat beide handelaars en rekenaarstelsels gelyk óf whipsawed uit of los wins op die tafel. Pakket bevat: 8211 S. T.A. R. aanwysers 8211 S. T.A. R. profiele lêers 8211 S. T.A. R. templates lêers 8211 7 PDF lêers (instruksies) 8211 Jou persoonlike lisensie sal een demo rekening en 'n lewendige rekening te dek. 8211 Dit sal nooit verval en daar is geen maandelikse fooie of enige ander herhalende koste vir die gebruik Lêertipe en vereistes: - Dit is 'n digitale item (Download skakel 8211 zip lêer) - Jy benodig: Meta Trader 4,0 platform. 8211 Die lêers sal jy kry is zip argief. Jy kan ook LikeS. T.A. R. Trading System geword September 2009 Status: Een pit op 'n slag. 177 Pos Hello. Ek het onlangs afgekom op hierdie S. T.A. R. Trading System of Super Handel System. supertradesystem / indeks en wonder wat ander hier te sê het oor dit. Vermoedelik in plaas van die gebruik van Moving gemiddeldes, soos die meeste robots dit is gebaseer op Elliot Wave beginsel en sy 'n soort van mechinal robot. Ek het ook skryf-ups wat mense gepos op Forex Vrede Army hersien. www. forexpeacearmy / publiek. radesystem net wonder wat mense / handelaars te sê het oor hierdie spesifieke stelsel of ander in die algemeen. Hulle is 'n bedrogspul. of doen 'n paar baie werk ek die skrywer van die Supertradesystem en die Nuwe Elliott Wave regeer. Laat my asb daarop wys 'n paar dinge wat Supertradesystem of Super verhandel teen ingegaan (STAR) is en wat dit is nie. Hoewel 'n nuwe reël te skryf vir Elliott Wave beteken ek diep in EW, beteken STAR geen EW toe gebruik of staatmaak op dit. Die Fibonacci verhoudings wat EW te laat werk en in die mark reeds gebruik deur die gereedskap wat voorsien word. Dit is 'n handleiding handel stelsel, nie 'n robot van enige aard. Die aanwysers toelaat spoed verander word ontleed. Elke nuwe golf loop op 'n ander spoed en arbitrêre bar groottes sal nie in staat wees om die seine die mark uitstuur vang sonder ooreenstem jou gereedskap om die uiteenlopende spoed eerste. Dis die geheime sous om Star. Dit decontainerizes basies die data en vertaal uit om jou 'n spoed analise. STAR gebruik die eerste instrument om die spoed inligting te onttrek van die mark om die instellings wat jy nodig het vir die sein instrument verkry. Dit is wat gee die stelsel die akkuraatheid. Geen eenvoudige momentum aanwysers kan dit doen omdat hulle ook quotdumb en blindquot om die spoed verander. As jy net 'n arbitrêre tydperk om jou ontledingstegniek toepassing te neem sal jy slegs in staat wees om akkuraatheid te hê as jy gelukkig is en jou keuse gebeur met dié keer dieselfde spoed wedstryd wees. Ongelukkig is hierdie benadering ontbreek omdat die spoed wat die mark kan haal is many. SuperTradeSystem (Tom Hennessy) Review Besoek webwerf Sluit lewendige bespreking van SuperTradeSystem (Tom Hennessy) op ons forum SuperTradeSystem (Tom Hennessy) profiel deur Tom Hennessy, 21 Desember, 2015 Supertradesystem tot stand gekom het in 2008 tot die Super verhandel teen ingegaan of STAR Forex Trading System te deel met die wêreld. Dit is die begin van 'n heeltemal revolusionêre en unieke benadering tot Tegniese Analise (TA). STARrsquos ontwikkelaar, TS Hennessy. gestruikel en is baie keer afgekap deur presies dieselfde tekortkominge dat alle handelaars beïnvloed. Die frustrasie van die verlies van tienduisende ondanks soveel moeite sy merk gelaat. Begin beurs in 1997 'n stamperige rit begin en net vasberadenheid om alles te probeer onder die son toegelaat oorlewing, maar nie voordat ervaar wat 95 van die handelaars gaan deur. Die Journey Fast uit na 2007: Na 'n poging om die resultate van 'n unieke ontdekkings en 'n dekade van ervaring in 'n sinvolle manier met newbie handelaars wat dit die nodigste het in forex forums dit duidelik geword deel wat meeding met die geraas van 'n trop gaan oor 'n krans was nutteloos. Die probleem is dat TA ldquoknowledgerdquo wat skynbaar was oral was self nie ontwikkel en so ook die taal van hierdie unieke ontdekkings kon nie gebruik word nie. Daar is besluit dat die presiese metodes sal moet word gepubliseer of geen nuttige hulp gegee kan word. Teen hierdie tyd het die eksperimentering met byna elke aanwyser bestaan ​​asook proses stelsels en eenvoudige stelsels gelyk het daar was geen belofte van die een ding al handelaars moet ndash konsekwentheid. Oor 'n miljoen keer grafiek en TA vorendag gekom snak na asem. Die ontdekkings deur hierdie punt het beduidend: 'n Eenvoudige numeriese permutasie op die befaamde 50 daagse bewegende gemiddelde uitvoering maak die 68dma uitvoering lei tot 'n begrip van Fibonacci-Familie verhouding benutting deur markte en dat dit niks anders as die eenvoudige en onbetroubaar Fibonacci Retracements. Die verhouding van die 68 tot die spil fibbo 89 openbaar die frekwensie verskil tussen Voorrade en aged instrumente soos Forex, Futures of kommoditeite. Aged instrumente setups moet vermenigvuldig word in dieselfde verhouding wat bestaan ​​tussen 68 amp 89 (0,764) om te werk op dieselfde manier as hulle wou hê oor die voorraad, want hulle Fasterrdquo ldquoRun as aandele. Die gebruik van die 68dma begin 'n proses wat Elliott Wave betekenis vir motief golwe toon. Alle nuwe tendense begin met motief golwe so dit ldquoKeyrdquo om golwe begrip begin vorm aanneem. Die Wave Sleutel fasiliteer die ontdekking van die antwoord op 'n knaende probleem RN Elliott het meer as 70 jaar gelede met sy dan die ontwikkeling van Elliott Wave ruleset. Hy het pragtig uitgestippel definitiewe reëls wat die golwe gevolg godsdienstig uitvoering maak met een uitsondering. Die oplossing gebring onbetroubaarheid om gedeeltes van die golwe en veroorsaak foute. Die golf sleutel bewys die reëls is definitiewe en toegelaat publikasie van die boek, ldquoThe New Elliott Wave Rulerdquo deur TS Hennessy in 2009 wat Elliott Wave vereenvoudig deur die verwydering van onvoorspelbaarheid. Dit is beskikbaar by newelliottwaverule. org. Ontdekking van TArsquos uiteindelike swakheid, die versuim om te erken wat duidelik op elke grafiek uitvoering spoed verander is. Aangesien alle kaarte gebruik tydsraamwerke en aanwysers wat staties is, spoed verander heeltemal te neem al die hoop van konsekwentheid weg. Veranderinge in spoed oorsaak veranderinge aan hoe eenvormig jou TA opstel vergelyk of vure. Periode. Verskeie spoed en skubbe skep die behoefte om aanpasbaar gereedskap uit te voer die Wave Sleutel maak. Kartering hierdie gereedskap op formasies geïdentifiseer deur navorsing oor die Nuwe Elliott Wave Reël bied 'n stelsel wat tel golwe verdwyn. A Star is gebore en die wêreld van die TA gegee die 2de en belangrike spoedbeheer te kalibreer om die mark. TA in die 21ste eeu begin. Die ontdekkings en opleiding voort te sit Nege maande na vrystelling van STAR die Supertradersclub gemeenskap vir toegewyde ondersteuning en opleiding vir STAR Eienaars geopen Oujaarsaand 2009 Die site het 'n private forum omdat STAR is heeltemal uniek en baie doesnrsquot goed te speel met ander metodes. STAR tools direk gelei het tot 'n verdere ontdekking genoem Base Tuned Dynamic ondersteuning en weerstand. Dit is 'n toolset dat 'n verrassende vonds gebruik en ons noem dit BT KOV vir 'n kort. So vreemd soos dit mag klink dit blyk dat al forex pare 'n gemeenskaplike basis, soos die Euro basis gemeen pare soos Euro / Aud, Euro / JPY, euro / dollar ens net so gebeur te loop op hul eie unieke ldquoFrequencyrdquo of spoed factoring. Elke basis is uniek. Die gereedskap is dus ingeskakel en bied 'n uitstekende bewyse dat die forex mark reeds so frekwensie gebruik. Die mark het nogal 'n goeie geheue vir ondersteuning en weerstand (S / R). Veel meer so vir 'n dinamiese S / R, soos verskaf deur bewegende gemiddeldes wat so ldquotunedrdquo gewees, eerder as die statiese S / R soos horisontale prys sones. Dit maak vir 'n paar ongelooflike besluit ondersteuning sedert die mark ldquoremembersrdquo en jy kan omkeer gebiede beplan. Dit is eintlik een van die mees gesogte soorte gereedskap, 'n ware leidende aanwyser. Jy kan die video oor hierdie Fibonacci fees wat gaan aan sonder kennisgewing die hele tyd op die basis Tuned Dynamic ondersteuning en weerstand (BT KOV) bladsy te sien. Wie weet wat die toekoms inhou as die mark gegee volle respek en gewig en handelaars begin om te besef dat ldquoDumb TArdquo dat slegs gebruik 50 van die spoed beheer tot sy beskikking sal misluk 95 van handelaars solank dit nie ontwikkel. oke dit is my tweede hersiening oor hierdie stelsel waarom 'n tweede hersiening wel die laaste paar maande iets het verander vir my en 'n paar mede-handelaars wat het verander wel ons het begin met behulp van Ninjatrader as tweede Trading instrument langs Metatrade 4 en mondeling Ek gebruik slegs Ninjatrader van nou af in plaas Metatrade hoekom wel die enigste rede waarom die onbeperkte verskillende tydsraamwerke u kan maak in Ninjatrader en die Merk af jy kan gebruik maak dit die ideale hulpmiddel vir Supertradesystem die probleem wat ons soms het was toe ons waar aanleiding van 'n opstel en dit het gegroei tot 'n stadiger tydperk die volgende tydraamwerk u kan in metatrade kies was actualy te stadig en dit sal 'n rukkie neem vir die nuwe opset om nou te ontwikkel ek gebruik Ninjatrader Demo vir ontleding en meestal in Merk af begin by Merk 1 en volgende rond 4-5 pare Ek kry baie opstel van 'n dag het ek die meer aggressief CSA opstel gebruik ook cos dit gebeur baie. die sucses koers is 'n bietjie laer as die PTS setups maar ek dont care in blok af die gemiddelde Stop los is iewers tussen 4 en 10 pit en die wins is eenvoud 10-20 pitte so met 'n paar goeie risiko Bestuur 'n paar verliese is nie 'n probleem ook wat baie in blok af u kan wag en sien die hele opset te ontwikkel stil die leerkurwe is nie die easyest u moet bepaal wat en bereid is om regtig sit 'n paar pogings in hierdie of dit gaan besoek nie Ek nou gebruik hierdie stelsel vir meer dan 1 jaar en ek kan die setups dit is altyd dieselfde soort patroon jy het om uit te vind en wel na 1 jaar u dit amper kan sien sonder al die aanwysers, maar nou scalping het my manier van handel geword :) Ek droom baie tevrede met die resultate die enigste vyand is my eie ongeduld / Gierigheid wat soms 'n manier om terug te kry die meeste van die wins ek maak bevind, maar ek dink die meeste mense wat probleme het 2009/07/24 5 Stars Ek het die koop van die stelsel iewers November 2008 In die begin het ek het 'n harde tyd te verstaan ​​die EBook maar na 'n paar Skype oproepe met Tom alles uitgekom duidelik en ek kon begin soek na Supertrend Opstellings maar op 1 Januarie die SBM webwerf met live chat Google Excel en 'n video verduidelik die STAR stelsel het aanlyn JI regtig soos die chat ek daar elke dag en ek het leer soveel hierdie stelsels vertel u presies waar om jou inskrywing en stop plaas en dan wag ons net vir 'n ommekeer te uit ons posisie te kry of om te keer ook die stelsel het Evolve buite die EBook Tom het voeg 'n paar ekstra tipes Opstellings soos die CSA dat 'n mens gee ons baie setups hulle nie 100 maar met 'n gemiddelde verhouding van meer as 1: 5 Stop / verlaat dit nie so erg om te verloor Opstellings Ek persoonlik hou van die CSA Opstellings dit gebeur baie en is soos die PTS setups naby aan die stop / Trendextreme byvoorbeeld as ons 'n opstel te M15 vind die gemiddelde stop is om 71 die gemiddelde wins is sowat 501 pitte As u volgens ons Riskmanagment plaas jou bestelling dan moet jou verlies nie 'n probleem te wees van rondom November tot nou toe het ons het iets uitgevind dan 159 setups en hulle gegee het nie meer as 26.000 pitte (mees ons het mis of waar reeds triggerd nadat hulle die opstel) dit is een van die probleme wat ons het ons meer mense wat daarvan hou om te kyk vir setups so ons het meer setups te kry in ons kan nie wees aanlyn 24h per dag te analiseer meer as 120 pare vir mense wat nie net probeer om hierdie stelsel 'n paar dae goed wat nie nodig die manier waarop dit het 'n hoë leerkurwe, maar daarna is ek seker u wil dit soms probeer ek 'n paar ander stelsels, maar ek het nooit vind 'n stelsel wat gee ua goeie gevoel as jy het 'n goeie opstel you get in en dit sal loop vir ure totdat dae as jy het die senuwees om te bly na 'n ruk jy gaan patrone sien in elke paar en vind setups word maklik dit is so cool Voorbeeld van 'n volledige ontleed: meestal ek begin om te kyk na M15 en begin met die mees bekende pare soos GPBJPY AUDJPY GBPUSD dan Enz Ek kyk vir 'n spesifieke patroon die stelsel vertel u As jy het om te gaan na 'n ander tydperk soos M30 dan in die finale stadium ons kyk vir die ommekeer en ons oorskakel na 'n ander Sjabloon waar die stelsel vir ons sê presies waar die sneller sal wees en waar jou stop moet wees Daarna is dit net wag om triggerd Hierdie hele opset is ook geplaas op Google Excel sodat almal kan die opstel volg wysig indien nodig is dit moontlik vir 'n M15 opstel om te groei 'n sentimentaliteit stadiger tydraamwerk soos M30 H1 of selfs stadiger of om nooit te aktiveer en ongeldig vir die plakkate hier wat die stelsel vlam Ek wonder of hulle regtig die stelsel Ek ken al die mense wat in die chat en getoets meeste van die plakkate in hier het ek hulle nog nooit gesien in die chat of op die Forum Ons moet net meer ontleder meer setups meer pitte vind en te maak vir nuwelinge net gee dit 'n probeer die meeste mense in die chat is meer as bereid om ons ook te help het ons laat 'n paar mooi gereedskap soos die Google aanlyn Excel Lys waar al die setups is bereikbaar vir almal en die Real-time Pip Risk Sakrekenaar vertel u presies wat die grootte van orde u kan plaas en hoeveel jy sal verloor Ek weet ook dat sommige lede net gebruik ons ​​setups ons het te vind en hulle donThread: STAR (SuperTradeSystem) Trading System Handel setups Ek het meer as 25 setup (s) in my horlosie-lys - verskillende valuta-pare en verskillende tyd-rame en verskillende stadiums van die ster-stelsel. Soos weer probeer verklaar: Die weergawe wat ons het, is nie up-to-date en die inligting is slegs beskikbaar in die S. T.A. R.-Forum. Die vraag is dus: Hoe kan jy dink dat ons vorentoe gaan as ons fraktale van die inligting (s) Ek sou graag post al my (pre) het net - setups - maar wat moet die uitkoms wees. Ek weet nie of my opstel (s) korrek is - hoewel ek het alles soos dit beskryf word in die e-boek Miskien het jy 'n oplossing vir hierdie ek is seker (behalwe om lid van die premie-forum geword) dat die meeste van die gebruikers wat die lees van hierdie draad sou graag daarna koop hierdie produk en selfs lede van die premie forum sodra hulle die opstel van die knie. Wag vir kommentaar / gedagtes. Liewe broers en susters, sowel. Ons gaan 10000 uitsig het. Ek dont weet niks oor hierdie soort dinge. maar sy vertonings quot hoe mense dors na 'n goeie stelsel vir tradingquot Ek weet dit is reg stelsel om volle vul hul dors kry nie, so hou plaas, post foto's, vra baie vrae leer die stelsel gaan dan premie, belangrikste help ander om te leer , soos ons Masters Dankie Nizar die vraag is dus: Hoe dink jy dat ons vorentoe gaan as ons fraktale van die inligting (s) alleen het Ek sou graag post al my (pre) - setups - maar wat moet die uitkoms wees . Ek weet nie of my opstel (s) korrek is - hoewel ek het alles soos dit beskryf word in die e-boek Miskien het jy 'n oplossing vir hierdie ek is seker (behalwe om lid van die premie-forum geword) dat die meeste van die gebruikers wat die lees van hierdie draad sou graag daarna koop hierdie produk en selfs lede van die premie forum sodra hulle die opstel van die knie. Wag vir kommentaar / gedagtes. Ek het ook gekom om jou dieselfde gevolgtrekking. kyk terug na die begin van hierdie draad en jy sal sien dat Ek hier plaas. dit het nie te lank nadat ek besef dat ek het net genoeg van die legkaart te voltooi nie dat ek gestop en gewag totdat ek in staat was om die sprong van die geloof te neem van wat ek geleer was en het van ander om die volledige stelsel koop ( wat onlangs was). En ek weet jou volgende vraag sal wees as dit die moeite werd. en ja dit is. Retry99 het niemand of enige deel van die inligting wat hy het wat jy hier gegee mislei. Dit is die laagste DD ek gesien het. As iemand 'n RR verhouding eintlik plaas die meeste mense sou sê dat dit vervaardigde. Jou antwoord lê in jou gevoel met die stelsel. Dit lyk asof jy gemaklik daarmee soos ek was. Die meganika van hierdie stelsel geskik vir my goed. So as jy gemaklik daarmee voel dan neem die sprong van die geloof. Die prys is nie so groot ek net moes mediese rekeninge van chirurgie wat my verhinder die aankoop van dit gouer. Trust wat retry99 en Davids ouer poste saam met 'n paar ander sê oor die geldigheid van hierdie stelsel. hulle was nie handelaars, thery is handelaars probeer om mekaar te help, dis al. 'N Persoon kan hou mulling dit oor en vra vraag na vraag, maar sodra jy by die punt wat jy is op en kan nie meer te leer van 'n gedeeltelike stelsel jy net maar 2 keuses. hoef jy. Wat dit gaan wees ek voel soos my keuse my sal baat vir 'n lang tyd om te kom. Vang ya later. Geredigeer deur waad-wêreld 2011/07/21 by 22:37. Danksy 31 Bedank 111 Times in 51 Posts Enigiemand kyk na CHFJPY en die PTS handel wat 'n sneller Dit is kort het op 96,98 op die dag. Dit is nog steeds in daardie gebied nou maar jy wil weet dat dit net 'n 1 pit beurt van pers so dit is binne-in die sein verdraagsaamheid van / - 1 pit en dit beteken dat dit dalk 'n voortsetting ten spyte van die ommeswaai sein het. Ook die normale patroon lees soos 'n PTS op die 0,236 maar Tom sê die werklike STAR noukeurigheid te gebruik vir die 13 sou die 0,382 as die naaste kleur wat ooreenstem kruis binne 5 bars het. Ek dink van sy ander kommentaar sodat ons kan word om 'n nuwe stel van sjablone wat gaan van integriteit na desimale presisie. hmmm, / - 1 pit presisie seine en nou selfs meer akkurate instrumente. Sjoe wanneer is hierdie man gaan uitbreek van die LASIK masjiene die opstel is van 'n LP van 25 Mei 2010 op die D0.5 en sneller was D1 x 0,382 Slegs 80 pit moontlik DD op hierdie daaglikse sein by die sein-lyn en net 59 OTM. Dankie weer probeer, Ill sim handel oor 'n ommekeer kers patroon as gevorm. Wat sou lyk potensiële teikens vir jou Ek sien 94,800-94,500 gebied as 1 koshuis. 94,100 as moontlik 2 teiken. 3 baie kan verwyder 90,300. Hierdie stelsel nie staatmaak op kers patrone en gewoonlik (as die beurt van pers is ten minste 2 pitte) die PTS handel kry outomaties geneem. Dinge wat die besluit kan verander dalk reeks om die tendens Extrem wees as gevolg van 'n baie groot skaal handel setups. Natuurlik is dit kan verander word deur die grootte van die posisie (s). Ek het baie ambagte waar die kers patrone is óf teenstrydig met werklike resultate of niks gegee om te gaan sien, maar ek is seker enige iemand met behulp van kers patrone het dit gesien. In hierdie ambagte geval ons moet net bewus wees van die 1 pit beurt. Ook is dit baie belangrik om die regte inligting te gebruik. Ek sien dat die meeste bronne het 'n kunsmatige skerp styging tot 97,93, maar dit het nie gebeur en die handel is nog 'n go op ons voer. Resultate het bewys dit saak maak, want die seine is so akkuraat. Die daaglikse hoë het net 97,66 van nou af bereik sedert die sneller. Teikens is moontlik, maar ek gebruik die stelsel van vroeg skud te hou. Byvoorbeeld Im seker daar sou gewees het baie S amp R bushaltes langs die roete van die tekort aan Aud / NZD by 1,3759 tot die lae tot dusver van 1,2480 (oor 1275 pitte tot dusver). Dit is belangrik dat jy die termyn van die handel in jou gedagtes en die manier waarop die stelsel werk sodat jy dit nie mis nie uit op al die mark kan gee nie. Dit kan moeilik wees om 'n paar beproefde en ware maniere waarop ons geleer vaar, maar die skakelaar is die moeite werd. Niks is soos STAR. S.T. A.R (SuperTradeSystem) Trading System uiteindelik 'n Forex Trading System wat jy sal kry in die vroeë en hou jou in die handel S. T.A. R. - Die Super verhandel teen ingegaan forex stelsel vang die beste deel van die Super Trades Trek meer as 1500 VIPS vir jouself in 9 handelsdae soos ek gedoen het (Dit sou net 500 neem en draai dit in 10,701.36) Liewe forex handelaar, te veel verliese Raai jy hoef nie meer bekommerd wees oor weet waar om te gaan. 'N splinternuwe benadering is gevind OK Jy het my aandag so whats 'n Super Handel (ek bedoel buiten een waar ek 'n Lotta geld) Super Trades word gedefinieer as die maksimum handel potensiaal in 'n gegewe swaai op 'n gegewe tyd. 'N super Handel gaan uit hoof spilpunt na spilpunt. As dit die geval is sal dit gaan deur die hele spektrum van beweging en momentum verander, insluitend regstellende spykers, woonstelle, en wiggies om net plain gettin er gedoen lang bars. So sy geen wonder dat beide handelaars en rekenaarstelsels gelyk óf whipsawed uit of los wins op die tafel. Met 'n sagteware-gebaseerde sein stelsel, Expert adviseur (EA), Autotrade, Auto Pilot of wat ook al-jy-wil-noem-dit aanwyser gebaseer eenvoudige robot jy het te veel onttrekkings en stoplosses. Die ergste van alles wat jy hoef te kry genoeg van die totale beskikbare beweging en tyd is nie jou vriend. Dit is omdat die prys aksie is net te kompleks vir die rekenaar handel modelle. Hulle sal jou te vroeg te kry in te laat en uit - en dis op die GOEIE BEDRYWE Hulle laat dikwels 40-70 van die SUPER HANDEL op die tafel. Een bekroonde stelsel beweer 80 akkuraatheid. Toe ek hulle statistieke nagegaan hulle wys Totaal netto wins van 18. Nou Wat sou jy eerder: 80 van die beskikbare Pips mark of 80 akkuraatheid en teen watter prys Hierdie stelsel is by byna 100 akkuraatheid hardloop. Kumulatief dit gevang het 82 van Super Trades en wat loop oor 73-93 op individuele bedrywe. Nog 'n gewilde handel roeping diens wat baie meer redelik geprys (as die een wat net genoem wat Sewe Grand) is 179 per maand en hul beste jaar 2006, het 4096 pitte vir die jaar. Die stêr. stelsel het 8194 pitte in die eerste 4-1 / 2 maande. En jy self dit blatante - geen maandelikse ledegeld. So dis wat Ive het. Die Exclusive - En daar is 'n rede waarom jy moet hê. Die probleem met vandag se tegniese ontleding. Die probleem is dat die meeste analise of algoritmes nie die analise tegniek om die reg tydraamwerk te neem - die een wat die Super Handel loop op. Wat ook al tydraamwerk jy roep - dis waar die analise kry toegepas. Soms, wanneer jy geluk en kry die regte tydperk, en die ontleding ooreenstem met die golf tipe, jy slaan 'n huis hardloop op ten minste 'n gedeelte van die golf. Selfs dan, dit is nog steeds nie moontlik vir enige konvensionele algoritme of ontleding om te verhoed dat die verlaat te vroeg. Met die S. T.A. R. SUPER verhandel teen ingegaan stelsel wat jy kan byna elke bietjie van Super Trades vang. En dan doen dit alles weer in die ander rigting. Weer en weer en weer en weer. Omdat elke nuwe tendens eintlik kies sy eie Fibonacci Tydraamwerk en die volgende hoof spilpunt mag nie op dieselfde tydperk as dit weg beweeg, maar jy kan na die volgende korrekte een kies sal wees. Dit is as gevolg van hierdie tegniek ontwikkel as gevolg van die ontdekking dat daar sleutels om Elliott Waves wat die golwe hulself op te wek. MAAR jy is nie TEL EEN WAVE. Jy sal kry die krag van dit al is dit al het jare se navorsing, maar hierdie tegniek is eenvoudig. En nie alleen sal jy neem byna die hele skuif elke keer maar jy doen dit nie nou veilig uit die eerste retracement - die beste moontlike beginpunt wat jy sal vooraf weet. Geen ossillators stop jy uit of bied jou 'n positiewe handel nog sien jy net 'n klein fraksie van die geheel beweeg. Eenvoudige vir jou, want die stelsel sal toelaat dat die prys aksie wat jy vertel of om in en presies waar kry. Nou is dit nie nou eers vir jou 'n groen of rooi pyl. Dit robot model regtig gewoond te maak dat jy baie geld. Onthou, wanneer dit kom by handel, tyd is nie jou vriend. Jy sal handhaaf beheer maar jy sal meer tyd vryheid te hê, want jy sal die uitkyk wees vir 'n spesifieke sneller nadat die prys aksie wat jy reeds het gesê dit is tyd om te kry gereed. Sien Hierdie grafiek vergeet Jy sal nie iets so kompleks as die navorsing wat haastig na die ster-stelsel nodig. Dit is 'n pragtige grafiek though. Iets gaan daar aan. Alles word gedoen deur die verhuring van die golf sy eie storie te vertel. Maar dit was 371 Pips id Take That opstel as dit beteken ek kry die beste deel van die Super Trades Maar jy hoef nie te. Ek gee jou 2 eenvoudige gereedskap en dit kom neer op 2 items elk. Gedoen word om elke betaling 60, kan jy meer 7 produkte voeg vir gratis of neem 5 produkte kry 1 gratis


No comments:

Post a Comment