Friday, October 14, 2016

Aandelemark mentor opsies

Vir die handelaars daar buite wat oor die leer om handel aandele of aandele-opsies is passievol. kom die trein met my op my pragtige huis in Santa Barbara, Kalifornië As dit nie moontlik is nie, ek bied een op 'n Online Opleiding via WebEx dat jy my unieke, kragtige metode sal leer uit die gemak van jou eie huis. Die opleiding dek alles wat jy nodig het om voorrade en voorraad opsies suksesvol handel te dryf en genereer konsekwent wins met vertroue. Dit is nie jou gemiddelde online streaming video-kursus, seminaar of kletskamer. Eintlik is dit die teenpool van alles wat. Hoekom Omdat jy dit nie kry opgelei om suksesvol te wees by iets hierdie waardevolle in 'n naweek of 'n video-kursus. Of deur die lees van boeke. As jy 'n trein op 'n met my, sal jy 'n mentor en professionele handelaar wat jy sal saam met vir die volgende jaar sal ek jou alles wat ek geleer het oor die afgelope 37 jaar handel te leer het. Ek sal julle op te lei, lei jou, en wees aan jou beskikbaar te vrae oor die volgende jaar te vra. Jy sal dan deel van 'n klein groepie van vaardige handelaars wat voortdurend poog om beter na hul handwerk te word. Jy sal ook toegang hê tot 'n Private Twitter bladsy waar setups en ambagte daagliks opgelaai deur myself en ander opgeleide handelaars in die groep. Dit is 'n innoverende manier om 'n handelaars opleiding voort te sit saam met toegang tot winsgewende setups op 'n daaglikse basis. Dit is nog nooit voorheen gedoen om my kennis. Die metode werk vir die dag handel, swaai handel, of langtermyn. Dit werk eintlik in alle tydraamwerke. - Michael (Austin, TX) Die aanvanklike opleiding vind plaas oor twee weke. Dit begin met 'n vier uur 1 sessie waar jy die eiendom metode sal leer, en dan oefen dit vir 'n week totdat jy dit ken. Dit gee jou die vermoë om te kyk na 'n grafiek en in 10 sekondes of minder, en weet of jy 'n opstel of nie. Volgende, sal jy leer waar risikobestuur, handelaar sielkunde, hoe markte regtig werk, en dan bind dit alles saam met real time praktyk met behulp van wat jy geleer is. Die ons beweeg op na die gebruik van verval datums en staking pryse op 'n wyse wat herhaal en effektiewe. Nadat jy die aanvanklike opleiding voltooi, ons gaan na die opleiding van 'n uur 'n week waar ons sal seker jou ambagte en jou opvoeding voort te sit. Onthou, ek ondersteun jou deur jou mentor vir die volgende jaar. Jy sal ook 'n skriftelike ondersteuning materiaal en natuurlik skyfies wat alles wat jy geleer het te versterk, 'n Risikobestuur Handleiding, en 'n Trade Meld sodat jy en ek kan op hoogte van jou vordering te hou. Die Stock Opsie afrigter opleiding is 'n omvattende handel plan wat manier maklik om te leer amp maklik om te implementeer. Dit bied 'n spesifieke manier om te betree en 'n bedryf te verlaat. Daarbenewens, dit gee jou 'n manier om die verlies wat is die sleutel tot suksesvolle handel te verminder. Ek raai jy die kursus as jy wil belasten jou-beurs. Tony A. (Evansville, IN) moeg om te probeer om die verkoop van opsies maak, Yster Condors en Getroud Plaas werk Probeer directional handel waar ons 'n lang trek in 'n bulmark en koop oproepe vir hefboom om te maksimeer wins. So stop op soek na die volgende aanwyser, die volgende seminaar, die volgende kletskamer, of die Heilige Graal jy weet nie die geval is bestaan, en gaan met die besigheid van die saak vir 'n lewe wat ek meestal leer swing handel, wat is my tipe handel, maar ek kan ook leer jy die dag handel of langtermyn (401K) handel. Jy moet die tipe handel styl wat by jou persoonlikheid pas, sodat ons opleiding is gebou rondom jou te identifiseer. Op Stock Opsie afrigter glo ons in die skep van 'n suksesvolle lewenstyl saam met die opwekking van winste Weereens, hoe ek verskillende 1) Ek is 'n professionele handelaar en ek handel elke dag vir 'n lewe Ek dont skryf boeke of seminare gee vir 'n lewe 2) Jy kan kom na my huis in Santa Barbara, Kalifornië vir opleiding, waar jy opgelei deur my, nie een of ander kontrak instrukteur wat dalk nie eens 'n professionele handelaar wees. 3) In plaas daarvan om jou te vertel hoe groot ek is, sal ek jou wys werklike handel stellings wat bewys ek weet hoe om aansienlike winste uit opsie handel 4) Ek bied 'n jaar van persoonlike ondersteuning vir my studente omdat ek regtig omgee oor hul sukses te genereer . 5) Ek het 'n bewese agtergrond in besigheid met 'n suksesvolle 30 jaar rekord gebou baie hoë einde duur droom huise vir 'n gelukkige kliënte. Jy moet hierdie kriteria gebruik om enige potensiële onderwyser, akademie, of seminaar / video-kursus wat jou geld StockOptionCoach 6 Februarie Market Update wil skerm: Ek sou sê die kans ten gunste van meer konsolidasie tot middel Februarie en dan 'n draai terug na ou hoogtepunte kan gebeur deur middel van Maart. Jy vasgespyker dit alles saam met jou woord: Dit is 'n bulmark Till dit is nie. Sergio J. (Florida) Vergelyk ons ​​enige van die ander webwerwe wat jy kan navigeer. Het hulle grootgeword het Jy moet eis om handel state sien uit almal wat jou hard verdiende geld te neem vir verhandeling onderwys Kan hulle wys jou vyf figuur dae en maandelikse hele rekening opbrengste in die driedubbele syfers wat ek kan en wil. Trouens, ek verlang dat jy my werklike handelsresultate sien voordat ek sal saamstem om jou te lei. Niemand anders doen dit So wanneer jy alles probeer het, kom ons sien. Of red jouself 'n berg van hartseer en vul die kontak inligting of kom na Santa Barbara, Kalifornië vir 'n besoek. Ons kan ook skedule 'n 20 minuut aanlyn WebEx vergadering waar ek N ca wys jou 'n demonstrasie van die opleiding, en 'n paar werklike handel state sodat jy weet Im 'n professionele opsie handelaar. Ek het my 10,000 rekening in 'n bietjie meer as 50,000 in ses maande met behulp van die metode wat ek geleer het uit my opleiding met die Stock Opsie Coach - Michael (Austin, TX) Trein met ons en jy sal 'n Mentor het vir 'n jaar, 'n professionele wat jy kan bel of e-pos as jy nodig het om te. T sy soort ondersteuning is ongehoord in hierdie bedryf, maar is sekerlik nodig. Ek weet eerstehands, as ek geld verloor totdat ek 'n Mentor ontmoet en ontvang professionele opleiding. Daarna het my handel nie net het deurlopend winsgewend, maar vir die eerste keer in my lewe was dit aangenaam te maak. Dit was 'n ongelooflike ervaring om werklik te handel sonder angs of vrees vir die eerste keer in my lewe. Danksy Coach Ek het 'n 4 koopopsie op Google verdienste en verkoop dit twee dae later vir 51 vir 'n 1175 terugkeer het in 'n Amazon 440 sit vanoggend by 1.28, uitklim teen 4 Waarom cant hulle almal so maklik - Raj (Baker, CA) as jy die trein met my, ek sal so verbind tot jou handel sukses as ek was om my myne wees. Kyk, dit is 'n harde, wrede feit dat 90 van die handelaars geld verloor. Maar dit is ook 'n feit dat 10 van die handelaars maak konsekwent geld, en 'n paar sal baie ryk te kry en al hul drome te bereik. As jy nog steeds dit lees, jy is in 'n klein, maar aanhoudende en toegewyde groep wat nie sal ophou totdat hulle slaag. Suksesvolle, gefokus, doelgerigte mense is aangetrokke tot handel opsies en het baie dinge in gemeen. Oor die algemeen, het hulle 'n sukses gehad op hul gekose beroep of eie hul eie besigheid, en het 'n paar diskresionêre inkomste om handel te dryf met. Hulle het waarskynlik 'n aantal boeke oor handel te lees, moontlik probeer om 'n kletskamer, geneem 'n video-kursus aanlyn, of deelgeneem het aan die neem van 'n seminaar. Hoekom has not Dit het gewerk vir 'n aantal redes, maar laat ondersoek 'n tipiese handel seminaar. Jy woon 'n naweek seminaar, versamel 'n notaboek vol inligting. net om te vind dat terwyl die opleiding klink goed tydens die seminaar, moet jy nog steeds nie om geld te maak en die opwinding dra af. Hoe gaan chat rooms waar feitlik al die handelaars is onopgeleide. Die persoon loop die diens weet of hy en al die lede uit te gooi genoeg ambagte, een van hulle is gebind om 'n wenner te wees. Maar wat van al die verloor ambagte en wat wil om te probeer en neem 20 of 30 ambagte per dag. So stop spandeer ure ontleding van kaarte in die nag net om te sien die teenoorgestelde gebeur die volgende dag. As alles wat ontleding en daaglikse skandeerders gewerk vir handelaars, sou jy nie kyk na hierdie site. En 90 van die handelaars sal nie geld te verloor. Maar hulle doen. Probeer iets nuuts waar ons jou leer hoe om die mark te volg deur volgende prys, en hoe om winsgewend setups te neem in reële tyd met streng risikobestuur. Dankie vir die Jesse Livermore kwotasie U My gestuur het 'n paar dae gelede. Im nog in NFLX 113 oproepe vir volgende week, het 10 kontrakte en rondom 300 op die oomblik. Gaan 'n groot handel wees vir my. Regtig my rekening gang kan - Dr. Mike (Minnesota) Om 'n vlieënier, kan ek jou vertel vir 'n feit dat die opleiding is aan my gegee, was deur 'n professionele en gedoen met verloop van tyd (40 ure) sodat ek kan veilig 'n loods vliegtuie. Dink jy jy kan na 'n video-kursus of 'n naweek seminaar wat ek gemaak het oor 62000 op twee PCLN ambagte in die 1ste twee maande nadat hulle die kursus te vlieg. Die eiendom metode was die vermiste bestanddeel in my handel. - Thoi D. (Des Moines, IA) Na 'n Mentor beteken dat jy sal nooit af geslaag om 'n assistent of amateur handelaar wanneer jy ondersteuning nodig het. Tydperk. Ek neem slegs op 'n beperkte aantal studente sodat ek die soort ondersteuning moet 'n student, terwyl groei in 'n suksesvolle handelaar kan bied. Ek is nie 'n opleidingskool, video-kursus verkoopsman, seminaar guru, of mark psigiater. Ek handel vir 'n lewe en net leer na-ure, en een van die redes is ek bied hierdie opleiding is as gevolg van die sogenaamde kenners ek gewaad deur toe ek probeer om te leer om winsgewend handel te dryf. Dus, kan jy my volg op Twitter StkOptionCoach waar ek 'n paar handel idees, bied nuttige wenke handel, of jy kan leer om jouself te handel en nie afhanklik is van iemand vir jou handel sukses. Jou keuse. 8203 inte gerus Vul 'n kontak vorm deur hier te klik of e-pos my by RandallStockOptionCoach 65279 Randall is baie passievol oor handel en onderrig. Dit is wonderlik om uiteindelik 'n mentor. Ek is baie dankbaar vir paaie gekruis met so 'n toegewyde onderwyser het. Stock Opsie afrigter leer jy hoe om dit te handel jy nie afhanklik is van iemand anders of 'n maandelikse diens. Dit is ideaal vir 'n verskeidenheid van vlakke, van beginners tot gevorderde. Ek het nou vertroue in myself as 'n wen-handelaar. - Pam (Chicago, IL) 65279 Vir dié van julle wat regtig wil om te slaag op handel, kom ervaar 'n nuwe manier om handel te dryf met behulp van 'n eenvoudige, herhalende metode om kaarte wat winsgewend setups sal produseer analiseer. Nadat jy hierdie metode leer jy sal nooit weer na 'n grafiek op dieselfde manier weer. Jy sal in staat wees om in 10 sekondes of minder om te besluit of te koop, te verkoop, of doen niks met enige voorraad, indeks, of futures grafiek wat jy kyk. Ek glo sterk daar is geen slegte handelaars, net onopgeleide handelaars wat nie oor die metode en die dissipline om suksesvol te wees in hierdie ongelooflike spel. Afrigter Randall is die soort afrigter wat leer gebaseer op dekades van successfu herhaal handel tegnieke in 'n eenvoudige en maklik om te volg formaat. Hes het my lewe verander in 'n paar kort weke, en ek kan nie bedank hom genoeg. Im gelukkig om aan te beveel sy dienste aan enigiemand gereed om beheer oor hul lewe te neem en begin om handel te dryf vir 'n lewe. Jou dankbaar student van Ca. - LLcooJ Die menslike natuur het ons altyd probeer om weer die wiel en as sulks het ons oor bemoeilik byna alles. Maar dit nie die geval help om handel suksesvol Leer om die tegniese kant sowel as die geestelike kant te bemeester en op ambagte in 'n ontspanne, gemaklike manier sonder stres. Glo dit of nie, dit is eintlik moontlik, en hierdie metode is maklik om te leer en kan toegepas word op die dag handel, swaai handel, en al die tyd rame. 65279 Dit opvoeding kan nie vergelyk met enigiets wat ek nog ooit gesien nie. Hoekom jy goed kan vra, is dit een-tot-een om mee te begin, en ek dink dit is die beste. Ook Coach is 'n suksesvolle handelaar verby op sy kennis te is studente. Ek voel na my vier sessies met Stock Opsie Afrigter ek meer oor handel opsies weet as wat ek kon leer op my eie of uit enige ander bron. Dit is by verre die beste manier om te gaan as jy op soek is suksesvol by handel opsies te raak. - George (Los Angeles) Warren Buffett het gesê dat dit die beste: Ons hoef nie te slimmer as die res is. Ons moet meer gedissiplineerd dat die res geword. In handelsvoorraad en opsies, wat beteken 'n handelaar moet 'n metode wat hy maklik kan verstaan, wat konsekwent werk om te wen ambagte te genereer, en een wat oor en oor kan herhaal word leer. Voeg in risikobestuur en jy het 'n wen-handelaar. As jy die risikobestuur Ek leer volg, sal jy leer om klein verliese lief en jy sal nooit weer blaas 'n rekening. En terwyl ons leer hoe om voorraad opsies handel, my metode kan ook maklik toegepas op aandele. 65279 65279 Jy word geleer 'n spesifieke metode. Dit word gedefinieer risiko, swaai handel met aandele-opsies. Jy weet wat om te kyk en wat om te doen, maar dit is altyd aan jou om dit te doen. Daar is genoeg tyd vir vrae te vra en te leer hoe om die metode te handel. Die opleiding modules is goed beplan word sodat die stelsel leer jy, en in die 2de sessie word die student eintlik pluk uit die setups met Randall bevestig wat jy gesien het, sodat jy selfvertroue in die erkenning van die opstellings. Die laaste twee sessies is gebou op risikobestuur, hoe die markte werk en hoe om jou brein te voer wanneer die handel. Ek het eintlik voel dit is die belangrikste - Dr. Mike (Minnesota) Hallo Jason, dit is Rafat van Houston, Texas, en ek wil hê jy moet 'n vinnige oproep gee en dankie te sê vir so 'n groot program, ek het dit terdeë geniet. Dit (Star Trading System natuurlik) het beslis een van my beste beleggings. Ek raai hierdie kursus vir diegene wat belangstel in leer opsies handel op die regte manier. Ek voel dat jou benadering tot opleiding en jou styl van opleiding deur middel van daaglikse e-pos en live chat regtig gehelp verduidelik die konsep en maak dit absoluut die beste waarde. Dankie en praat met julle binnekort. Kyk bietjie na Star Trading System NowThirty vyf jaar ondervinding wys jou, leer jou, en afrigters wat jy in die handel aandele of opsies in een-tot-een opleidingsessies en 'n daaglikse Trading Kamer. Wat jy nie weet wat jy hoef te weet oor handel kan en sal jou seergemaak het. Sodra jy werklike vel in die spel, alles youve lees oor handels - of gesien in video's, CD's, ens gaan reg by die venster uit. Sy snaaks hoe dit werk. Kry 'n handel-afrigter. Leer om die nodige vaardigheid stel wat gebaseer is op kennis en uitgevoer deur dissipline te ontwikkel. Meer betaal vir nuusbriewe, ghoeroes, en voorraad wenke wat jy hoef te verstaan. Jy wil om handel te dryf, sodat jy moet die handel gereedskap die voor - gebruik om te erken en te kapitaliseer op veranderinge in die markte aksie en hoe om voordeel te trek in enige rigting wat jy hoef nuwe sagteware nodig leer. Opleiding en onderrig in voorraad en opsies handel begin jy in die regte rigting onmiddellik. Stop mors tyd, geld, en moeite. Of jy nou wil dag handel, of jy het 'n paar ervaring in swang handel, langtermyn belegging, of opsies handel kort termyn, moet jy meer as kandelaar kaarte te verstaan. Grafiek lees is belangrik, maar waarskynlik nie so belangrik as in die regte sektor of bedryf, en dan om in die regte voorraad binne daardie sektor of bedryf. In kort, moet jy bewus wees van sektor rotasie, wat 'n direkte gevolg van die mark dinamika wat veroorsaak word deur die nuus, gebeure, tendense, of skok nuus. Op die top van alles, daar is so iets soos handel sielkunde. Ons meet dit deur die dop vrees en gierigheid in die markte, wat wys in die kaarte. Boeke, CD's, webwerwe cant al wat oordra aan julle. A handel afrigter of mentor sal jou wys, kry u by dit totdat jy die mark bestuurders van die tendens te waardeer. Jy sal leer tegniese ontleding met behulp van die klassieke aanwysers soos die MACD, Fibonacci, Stochastics, relatiewe sterkte (RSI), Moving gemiddeldes, Bollinger Bands, ens Meer belangrik, Siek wys jou nie net wat om te kyk vir, maar hoe om dit uit te lê binne die huidige markomgewing. Wat goed is die identifisering van dit as jy dit nie verstaan ​​wat dit beteken Trading kan eenvoudig wees, maar nie maklik maklik, maar nie eenvoudig nie. Een ding wat dit kan nie wees nie geraai by sedert hoop is nie 'n strategie. Die idees wat op hierdie webtuiste is slegs die opinies van die skrywer John Court en is slegs vir vermaaklikheids doeleindes. Ek is nie 'n gelisensieerde beleggingsadviseur. Enige belegging besluit wat lei tot verliese of winste gemaak op grond van enige inligting op hierdie webtuiste, Die Trading Kamer, of die nuusbrief, Trader gedagtes is nie die verantwoordelikheid van www. wallstwise of John Court. Ek kan stellings oor sekere beleggingsinstrumente en strategieë te maak, maar dit is nie geneem moet word as 'n belegging advies. My site, www. wallstwise. is 'n opvoedkundige diens, nie 'n adviserende of voorraad aanbeveling diens. By tye, sal ek analiseer die tegniese struktuur (grafiek) van verskillende aandele of finansiële markte, is almal voorbeelde verskaf vir opvoedkundige doeleindes. Jy verstaan ​​dat geen inhoud gepubliseer op www. wallstwise (Site) maak 'n aanbeveling dat 'n bepaalde sekuriteit, portefeulje van sekuriteite, transaksie of beleggingstrategie is geskik vir enige spesifieke persoon. Jy verstaan ​​verder dat nie een van die bloggers, inligting verskaffers, App verskaffers, of hul affiliasies jy adviseer persoonlik met betrekking tot die aard, potensiaal, waarde of geskiktheid van 'n bepaalde sekuriteit, portefeulje van sekuriteite, transaksie, beleggingstrategie of ander saak. Tot die mate dat enige van die inhoud op die webwerf gepubliseer kan word geag beleggingsadvies of aanbevelings in verband met 'n bepaalde sekuriteit, sodanige inligting is onpersoonlik en nie aangepas by die belegging behoeftes van 'n spesifieke persoon. Jy verstaan ​​dat 'n belegging in 'n sekuriteit is onderhewig aan 'n aantal risiko's, en dat besprekings van enige sekuriteit gepubliseer op die webwerf 'n lys of beskrywing van relevante risiko factors. The Market moordenaar Edge deur Dan Passarelli nie sal bevat quotWhat ek graag oor Dans boek is dat sy voor die hand liggend hy jou net isnt vertel hoe om handel te dryf, hy vertel jou hoe hy handel dryf. Theres altyd 'n groot verskil tussen dié wat handel te leer uit 'n akademiese oogpunt en diegene wat verhandel en het die vermoë om te loop beleggers stap vir stap deur die handel. Vir my geld wat ek altyd probeer om woord en raad van dié wat loop jy die pad en Dan Passarelli het die walkquot Jon Najarian, medestigter Trademonster Options Onderwys vir Opsie Handelaars As julle in die handel opsies geloop, weet jy verstaan ​​opsies is jou mees waardevolle bate. Dis hoekom Market moordenaar Mentorskap is help opsie handelaars soos jy bereik hul doelwitte met 'n aanlyn-opsies opvoeding met buigsame programme wat jou opsies opvoeding behoeftes te pas. Bevorder Jou opsies Onderwys Met Market moordenaar Options Afrigting Een-tot-een-opsies Afrigting Dan Passarelli geleer opsie beurs in die putte van die Chicago Board Options Exchange. Nou wil hy bring wat hy geleer het in sy 20 jaar in die opsie handel besigheid vir jou. Is jy gereed om opsies van 'n mark maker leer gedraai mark moordenaar teen mark moordenaar Mentorskap, you39ll opsies handel te leer in 'n persoonlike, een-tot-een-omgewing van een van die beste denkers in die bedryf. Of jy nou 'n begin opsies handelaar of 'n opsie handel guru, sal Mark moordenaar Mentorskap 'n opsie onderwys program om jou behoeftes te pas maat. In hierdie persoonlike opsies opvoeding natuurlik you39ll 'n opsie insiderrsquos perspektief te kry op die opgevolg todayrsquos opsie mark. Ons Opsie Trading Onderwys Sluit Opsie Tutoriale, opsie-strategieë en opsies Mentorskap vir Opsie Market Takers Skakel vandag vir 'n gratis assessering (815) 534-5204. MTM Een-tot-een coaching program - 6 maande Aanvanklike assessering / konsultasie om jou huidige aanleg en doelwitte 10 online, een-tot-een-opsies afrigting sessies te vestig (na raming voltooi is 6 maande) Weeklikse persoonlike huiswerk MTM quotEmail Hotlinequot - 6 maande van onbeperkte e-pos toegang tot die Afrigters te kry jou vrae beantwoord tussen sessies (1000 waarde) handtekening opsies boek geskryf deur Dan Passarelli (90 waarde) woon en argief Online Onderwys Program toegang - 6 maande (1794 waarde) Gratis toegang tot die MTM Elite Trader Gemeenskap Chat Kamer (591 waarde) Toegang tot alle online video klasse (Priceless) Is jy gereed optimisties oor jou opsie handel met mark moordenaar Mentorskap te kry Klik hier om ons te kontak oor die manier waarop ernstige in jou opsie onderwys of bel vandag. Kennis is mag. Skakel vandag vir 'n gratis assessering (815) 534-5204. Groep pakkette is beskikbaar. Kursusse is ook beskikbaar vir institusionele kliënte. Verstaan ​​Options Investment met ons aanlyn-opsies Onderwys Series Wil intensiewe opsies opleiding reg in die gerief van jou eie huis of kantoor Teken in op ons Online Options Onderwys Series. Elke maand kry opsies klasse wat diep boor in belangrike onderwerpe wat jy nodig het om suksesvol te wees. Met die mark moordenaar Mentorskap Online Options Onderwys Series. youll versnel jou opsies te leer kurwe met die mark bewys opsies strategieë - sy 'n geluid, gegrond en effektiewe opsies opvoeding om jou opsie-handel prestasie te verbeter. Kry gedetailleerde wenke, tegnieke en-mark bewys opsies strategieë Vind die geheime van benutting opsie wisselvalligheid pryse Rus jouself om te lees wat die data vertel jy weet hoe om te reageer op die mark. en nog baie meer As 'n ekstra bonus, jy kry eksklusiewe wagwoord toegang tot ons opsies opvoeding materiaal waar youll vind argief klasse van vorige reeks en bykomende hulpbronne opsie handelaar, insluitend opsies video's, PDF Opsie Tutoriale, Trader Hulpbronne en nog baie meer. Inskryf vandag en maak die meeste van jou opsies Die mark moordenaar Edge Wil jy opsies opvoeding, nuus en nuttige handel idees afgelewer by jou e-pos posbus een keer per week Skryf die mark moordenaar Edge opsies nuusbrief. Skryf in vandag en kry 'n gratis twee weke proef. Die mark moordenaar Edge is die enigste opsies nuusbrief wat nuus, opsies opvoeding en werklike wêreld handel idees kombineer. Kry 'n insiders op whats happening in die mark sien wat pro handelaars kyk vir die week te kom Verbeter jou handel met 'n weeklikse dosis van opsies opvoeding kry aksie handel idees gebaseer op gesonde tegnieke verstaan ​​Opsie Trading met die mark moordenaar minuut 'n opsies vraag onderwys Vra Dan stuur in jou opsies opvoeding vraag mentoratmarkettaker en kry dit nie op die mark moordenaar Minute. Het jy 'n minuut om te leer opsies Kyk na die mark moordenaar Minute. Is jy op soek na 'n Options Trading Mentor vind van 'n opsies handel mentor was werklik die sleutel tot my sukses en die rede waarom ek nou in staat om jou te leer oor rykdom gebou. Hier is wie ek is en wat ek glo. Im net anxa0average gewone individu wat langs die pad is gementor word deur 'n paar ongelooflike ryk individue. Hulle het my geleer om die geheime van die Ryk en ek het die inligting en hardloop daarmee. Ek het geleer hoe om 500 aan 1000 per maand in so min as 15 minute per dag en dit het my lewe verander vir die better. xa0 Ek glo dat 'n belegging strategieë eenvoudige moet wees, nie ingewikkeld. Ek glo in plaas van die krag in jou hande en die bemagtiging van jou om te slaag op jou eie. Ek glo dat ons moet werk sodat ons meer tyd kan spandeer saam met ons familie, teenoor die besteding van al ons tyd besig. En ek glo ook dat die deel van die geheime van die Ryk help oorbrug die gaping tussen die rykes en die armes. Om 'n bietjie meer te leer oor my, kyk onder die kort welkom video. Klik hier om jou naam by te voeg aan die private e-pos lys. Ek neem aan jy wil weet wie ek is, hoekom moet jy na my luister, en wat kan ek leer jy oor opsies handel Sound oor reg As jy op hierdie bladsy vir daardie redes, dan hoop ek jy vind wat jy soek. As jy net plain ou nuuskierig, lees dan weg. In wese, Im net 'n gemiddelde man wat help mense lief en is van mening dat al die goeie dinge is bedoel om gedeel. En opsies handel is beslis 'n baie goeie ding My geboorte naam is Travis Wilkerson, maar mense noem my Trader Travis en opsies handel is die kwaliteit van my lewe, sowel as my Familys dramaties verbeter. Im tans 'n voltydse opsies handelaar egter my handel styl nie 'n groot tyd verbintenis vereis, so dit is nie my enigste bron van inkomste. Hoe ek het 'n Options Trader. Ek het reeds 'n belegging in aandele en effektetrusts (met 'n minimale sukses) voordat ek is ingestel om handel opsies. Ek was gemotiveerd om te leer oor aandele-opsies, want ek was in die middel van 'n besigheid misluk. Ek het meer as 400,000 in die skuld en ek geld nodig gehad het, en ek nodig het dit vinnig. Werk op 'n gereelde korporatiewe werk was nie van plan om dit te sny sodat een van my vriende het my aan 'n man wat, op die oomblik, was sy opsies handel mentor. xa0 Hierdie man was 'n multi-miljoenêr en was handelsvoorraad opsies vir 20 jaar. Na die aanhoor van dit wat hy het om te bied, het ek besluit ek wil ook toelaat dat hy my opsies handel mentor wees. Die eerste ding wat hy gedoen het, was leer my basiese begroting vaardighede sodat ek nie later sou eindig in dieselfde gemors jaar finansiële. Die begroting lesse was 'n verrassing en ek kan nie sê dat dit 'n verwelkom verrassing. Ek wou hom om my te leer hoe om vinnig geld te maak en hy begin met begrotings basiese beginsels. Dit was die beste ding wat hy ooit kon gedoen omdat Im nou met behulp van daardie vaardighede om rykdom te bou in plaas van die besteding van alles wat ek maak. In retrospek, het ek besef hy was die beste soort opsies handel mentor te hê. Jy wil 'n opsies handel mentor wat nie net sal jou wys hoe om geld te maak nie, maar ook hoe om dit te hou. Soos my lesse gevorder het, het hy uiteindelik het my geleer hoe om voorraad opsies suksesvol handel te dryf. Die ervaring bewys van onskatbare waarde te wees. Binne drie maande het ek reeds my rekening grootte verdriedubbel. Ek het gedink ek is 'n natuurlike gebore pro. Aan die tempo is ek gaan dit net 'n kwessie van tyd voordat ek 'n miljoenêr. Ten minste dis wat ek gedink het. In my verligte, selfsugtig gemoedstoestand het ek 'n tipiese fout wat die meeste amateur handelaars maak. Ek begin belê al my geld op een handel probeer om ryk vinniger te kry. Wel dit het gewerk vir ongeveer twee jaar en dan my gewoontes vasgevang met my. Ek neergestort en verbrand en moes oral begin. Dis wat gebeur wanneer jy hoef te luister na mense wat voor jou het daarin geslaag. Hier is 'n bietjie raad id graag saam te slaag. As jy 'n opsies handel mentor en hy / sy is suksesvol by handel, dan luister na them. xa0 Hulle is suksesvol vir 'n rede waarom ek n waardevolle les geleer. Na 'n groot deel van die kop kennis oor aandele-opsies nie die geval is noodwendig jy sal 'n groot handelaar. Dit didnt help dat ek presies die teenoorgestelde manier wat my opsies handel mentor het my geleer kon die handel. Gebreek en verneder, het ek 'n paar jaar uit handel. Ek het uiteindelik terug na die basiese beginsels en begin weer van voor af, dié keer opgee op die idee om vinnig ryk. Die verandering in houding het al die verskil. Ive het sukses voortgesit sedert toe en nou Ek spandeer my tyd leer my studente 'n bewese bloudruk asook leer hulle wat om nie te doen Kan jy slaag op Options Trading Dit is my oortuiging dat 99 van die mense lees dit kan slaag om handel opsies, maar dit beteken nie jy wil. Dit is 'n lang harde pad na sukses en die meeste moed opgee voordat hulle hul doelwitte te bereik. Ive het meer mislukking as sukses in my lewe, maar ek is aanhoudende en wat my goed gedien. Maar dit is belangrik dat jy jou eie besluite te neem en te besluit wat handel / te belê styl jy gemaklik met. Wat werk vir my dalk nie werk vir jou. Ek wil hê jy moet 'n slim belegger en 'n slim belegger is een wat die beste handel stelsel wat werk met hul eie unieke karaktereienskappe bevind. Hulle vind dan 'n voertuig (aandele, opsies, onderlinge fondse, ens ens) en gebruik dit om welvaart te skep. Neem alles wat jy hier leer oor aandele-opsies en inkorporeer dit met jou eie persoonlikheid, maar moenie te doen presies wat ek doen sy dis-bemagtiging. Gebruik die inligting hier as riglyn, dan maak jou eie handel besluite. As jou opsies handel mentor, kan ek jou help om te leer en lei jou in die regte rigting. Ek weet wat werk en wat nie die geval werk. Jy kry om voordeel te trek uit al my foute deur hulle te vermy. Ek sien uit na die begeleiding van jou na sukses. Die Onse Vader, Travis Wilkerson (Trader Travis) P. s. As jy wil weet hoekom ek leer in plaas van suiwer gebruik van die inligting vir myself dan sien die belydenisse van 'n opsie handel mentor bladsy.


No comments:

Post a Comment